Wereld 95 Instellingen

Speelsnelheid 1
Eenhedensnelheid 1
Grondstoffenproductiefactor 1.5
Barbarendorpen spawnen: 70% kans wanneer een speler zich bij de wereld voegt
Bonusdorpen spawnen: 30% kans wanneer een speler zich bij de wereld voegt
Gebouwen afbreken Actief
Moraal Actief (op tijd gebaseerd)
Milliseconden Actief
Minimumtroepenregel 3% van de dorpspunten
Ontwikkelingssysteem Vereenvoudigde ontwikkeling
Kerk Inactief
Uitkijktoren Actief
Opdrachtensysteem Actief
Prestaties Actief
Automatisch uitbouwende barbarendorpen Actief tot 1500 punten
Bonusdorpen Bonusdorpen ingeschakeld
Tijd om aanval te annuleren 10 minuten
Tijd om de transporten te annuleren 5 minuten
Nachtbonus Actief van 0:00 tot 9:00. 200% extra verdediging tegen aanvallen.
Bescherming van beginnelingen tegen vijandige aanvallen 3 dagen
Max. aanvalsverhouding (aanvaller:verdediger) 40 : 1 tijdens de eerste 40 dagen
Vlaggen Actief
Rooftochten Actief
Buit Inactief
Bolwerk Actief

Eenheden

Boogschutters Actief
Verkennerssysteem Verkenner kan eenheden, gebouwen, grondstoffen en eenheden buiten het dorp verkennen
Ridder Actief, vaardigheden kunnen geleerd worden.
Burgerwacht Actief

Edelman

Gekocht met Goudmunten
Maximale loopafstand edelman 40 velden
Daling van de toestemming door de edelman 20-35
Stijging van de toestemming per uur 1

Configuratie

Ledenlimiet per stam 10
Mogelijkheid om stamleden aan te vallen Aanvallen vs stamleden veranderen niet in bezoeken en brengen dus schade toe!
Stam levels Actief
Vakantievervanging Actief
Beperkingen Vakantievervanging Beperkte toegang voor een vakantievervanger na een periode van 20 dagen over de afgelopen 40 dagen.
Vrije handel Actief, tijdelijke beperking gebaseerd op de start van de individuele speler
Ondersteuning buiten de stam: Ondersteunen van dorpen buiten de stam van de speler is mogelijk
Mogelijkheid om windrichting te kiezen Inactief
Overwinningsvoorwaarden Na 180 dagen moet een stam minimaal 60% van de spelersdorpen bezitten voor 14 dagen
Startdatum 25.10.23 11:30